Guess Guess 1981 Indigo For Men Woda Toaletowa 100 ml

86.95

Description

Perfumy Guess to symbol odkrywczego, kreatywnego podejścia do życia, nastawienia na spełnianie marzeń. Taka filozofia przyświecała założycielom marki, którzy przybyli do Ameryki z Maroka, by spełnić tutaj swój amerykański sen. Udało się im to w 100 procentach. Początkowo marka Guess kojarzyła się wyłącznie z odzieżą. To właśnie od tego typu produktów swą działalność zaczynali bracia Georges, Armand, Paul i Maurico Marciano. Zasłynęli oni z niesztampowego podejścia do dżinsu – materiału, który w tym czasie wychodził już z mody, a dzięki nim powrócił do łask i to jak wiadomo, trend, który utrzymuje się do dzisiaj. Ich produkty odzieżowe cechowały się gustownym charakterem, były zmysłowe, nowoczesne, ale też ponadczasowe. Dlatego marka zyskał sobie uznanie. W dodatku stawiali oni na wygodę, na możliwość używania tych rzeczy w codziennym życiu. Promowanie takiego stylu życia – nastawionego na sukces, prestiż, jest ich znakiem rozpoznawczym, także jeśli chodzi o produkty, takie jak perfumy. Marka Guess współpracowała z takimi osobistościami, jak Claudia Schiffer, Carla Bruni, Laetitia Casta, i Naomi Campbell. Obecnie osobą, która ma największe znaczenie w budowaniu wizerunku marki ma Paris Hilton. W latach 90. Guess przestał się już kojarzyć wyłącznie z odzieżą, gdyż wypuścił na rynek linię oryginalnych perfum, które zdobyły sobie szerokie uznanie. Orzeźwiające zapachy, bazujące m.in. na nutach cytrusowych – to była nowość, która wzbudziła zainteresowanie. Perfumy Guess to doskonała jakość i prestiż, a świadczy o tym to, że powstają one we współpracy z takimi osobistościami z tej branży, jak Honorine Blanc, Pierre Negrin, Claudette Belnavis, Ellen Molner, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian Guillaume Flavigny itd. Cechą wyróżniającą tych produktów jest połączenie dwóch inspiracji – stylem życia amerykańskim – kojarzącym się ze swobodą, wygodą, dążeniem do sukcesu oraz ze stylem europejskim – czyli tradycją, subtelnością, zmysłowością. Filozofia marki jest nastawiona na promowanie marzeń o spełnianiu amerykańskiego snu o sukcesie – w każdej dziedzinie życia.

Producent: Guess

ombre baby boomer kolorowy, basiclab retinol 0 3, księżyc tatuaż, la roche posay effaclar duo +, avon płyny do kąpieli, krem do twarzy matujący, paznokcie pajęczyna

yyyyy